KWALITARIA HANZEWIJK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1953 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kwalitaria Hanzewijk. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 18:15 het was lekker.alleen de flesje drinken zijn gekoeld en liggen boven op het eten en dat is niet zo handig
12 jun 2026 om 20:36 Snacks waren meer dan top, lahmacun was beetje slompig, doner had een vreemde smaak.. niet het einde vd wereld maar kan beter!
30 mei 2026 om 22:59 Heerlijk gegeten, voldoende en goed warm! Vriendelijke bezorger!
25 mei 2026 om 20:17 Lekkere burgers. een idee: bij meerdere burgers op de doos schrijven welke burger er in zit. Bij 7 is dat een puzzel.
21 mei 2026 om 15:20 top smaak is goed ,en warm .vriendelijke bezorger
8 mei 2026 om 22:47 Veel te laat geleverd
27 apr 2026 om 21:49 Smaakt goed, lekker warm, snel klaar, goede portie patat!
25 apr 2026 om 22:07 Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger!