Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kwalitaria Hanzewijk. Meer weten? Ontdek meer
John
20 jun 2026 om 18:15
het was lekker.alleen de flesje drinken zijn gekoeld en liggen boven op het eten en dat is niet zo handig
Jordy
12 jun 2026 om 20:36
Snacks waren meer dan top, lahmacun was beetje slompig, doner had een vreemde smaak.. niet het einde vd wereld maar kan beter!
Mirjam
30 mei 2026 om 22:59
Heerlijk gegeten, voldoende en goed warm! Vriendelijke bezorger!
Gerard
25 mei 2026 om 20:17
Lekkere burgers. een idee: bij meerdere burgers op de doos schrijven welke burger er in zit. Bij 7 is dat een puzzel.
Rene
21 mei 2026 om 15:20
top smaak is goed ,en warm .vriendelijke bezorger
Vincent
8 mei 2026 om 22:47
Veel te laat geleverd
Kim
27 apr 2026 om 21:49
Smaakt goed, lekker warm, snel klaar, goede portie patat!
Mirjam
25 apr 2026 om 22:07
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger!